Op deze site kan je CoD MW2 pre-orderen voor maar 30 euro ( 29.99 ). Dit is geen reclame ofzo, maar ik geef gewoon de tip omdat het 30 euro scheelt
 . Op deze site heb ik ook COD2 gekocht voor 30 euro toen volgens mij en ik kreeg hem gewoon geleverd ( 1 of 2 dagen na de release ). De rede dat ze zo goedkoop zijn heeft iets te maken met dat ze de spellen uit ''ontwikkelingslanden'' importeren ofzo of zo, dus het zou kunnen dat je hem niet op de releasedatum krijgt maar een paar dagen erna. Ik heb mijn spel al van deze site gepre-ordered.
. Op deze site heb ik ook COD2 gekocht voor 30 euro toen volgens mij en ik kreeg hem gewoon geleverd ( 1 of 2 dagen na de release ). De rede dat ze zo goedkoop zijn heeft iets te maken met dat ze de spellen uit ''ontwikkelingslanden'' importeren ofzo of zo, dus het zou kunnen dat je hem niet op de releasedatum krijgt maar een paar dagen erna. Ik heb mijn spel al van deze site gepre-ordered.De topic heb ik van hier : http://www.tek-9.org/forum/Call_of_Duty ... 13494.html
Sorry for writing this in dutch, but it has no use to write it in english as its for dutch people !